Rozwiązanie Contact Center to elastyczny, skalowalny system dopasowany do potrzeb Twojej firmy, otwarty na integracje z oprogramowaniem np. z CRM, ERP, SFA, itp., to system w którym odbywa się zarządzanie wszystkimi kontaktami i połączeniami firmy.
Za pomocą kanałów komunikacji takich jak: live chat, e-maile, SMS, SOCIAL media, telefon, komunikator CIRCUIT lub TEAMS zarządza połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi, a następnie rozdziela według określonych reguł do konsultantów ( agentów) gdzie zbiera wszystkie zapytania – reklamacje – zamówienia w jeden, wygodny panel.
Zastosowanie CHAT BOOT innowacyjnego rozwiązania automatyzującego obsługę klienta, bazującego na sztucznej inteligencji pozwala zmniejszyć liczbę zgłoszeń nawet o 40%.
Aplikacja Managera pozwala na bieżącą kontrole i monitoring wydajności konsultantów ( agentów ) poprzez generowanie dedykowanych lub stałych raportów i statystyk, co pozwala skutecznie mierzyć ich efektywność pracy.
Zapraszamy do współpracy zapewniając kompleksową ocenę potrzeb, zapewniając koncepcje i projekt systemu, projekt wdrożenia oraz integrację systemu wraz z wsparciem technicznym i serwisowym.
Zastosowanie CHAT BOOT innowacyjnego rozwiązania automatyzującego obsługę klienta, bazującego na sztucznej inteligencji pozwala zmniejszyć liczbę zgłoszeń nawet o 40%.
Aplikacja Managera pozwala na bieżącą kontrole i monitoring wydajności konsultantów ( agentów ) poprzez generowanie dedykowanych lub stałych raportów i statystyk, co pozwala skutecznie mierzyć ich efektywność pracy.
Zapraszamy do współpracy zapewniając kompleksową ocenę potrzeb, zapewniając koncepcje i projekt systemu, projekt wdrożenia oraz integrację systemu wraz z wsparciem technicznym i serwisowym.
Aby poznać szczegóły, prosimy o kontakt:
tel: 32 2787000
email: biuro@deltatelkom.pl